onsdag 21 januari 2009

FORMEX.. ÅRETS INREDNINGSMÄSSA!


Så börjar mitt trädgårdsår igen..

Inredningsmässan i Älvsjö är starten för den nya säsongen. Det är här vi söker inspiration och beställer merparten av alla våra inredningssaker.. Här sker en orgie i stilar, pryttlar, färger, former och annat som man inte hade en aning om att man kan sälja.. hehehe Varje år blir det en konflikt mellan vad vi ska ha och vad vi vill ha. Det gäller att veta vilken stil vi har i butiken.. Ibland får man stålsätta sig mot de otroligt vackra indiska överkasten i skimmrande färglatt siden. Jag upprepar för mig som ett mantra, "-Jag har ett växthus och inte en butik i stan", -Jag har ett vackert litet växthus inte en fin butikslokal i stan". Det är inte lätt med mässor.. Men nu till rapporten...

Smakprov på årets sortiment & bilder från mässan....
Små smulor av mässans utbud..
Välkommen vår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga Lisa-matilda vilken underbar trädgård du har! Men med all din fantasi behöver du verklgen Formex?